Про плани та пріоритети Ніжинського консервного заводу – бренд-менеджер Тетяна Грицюк

Нині Ніжинський консервний завод входить у ТОП-5 переробників овочевої сировини в Україні. Попри війну підприємство продовжує працювати і радувати споживачів смачною продукцією.
Про поточну роботу, плани та пріоритети журналіст Nizhyn Post розпитала у бренд-менеджера Тетяни Грицюк.

– Пані Тетяно, яку саме продукцію нині випускає завод?
– Свою історію Ніжинський консервний завод розпочинав із засолювання огірків, та наразі він найбільше відомий як виробник консервованих овочів під торговою маркою «Ніжин». Хто ж не знає про ніжинські огірочки?! Завод має вже 95-річну історію, і за цей час багато що змінювалося.
На сьогодні підприємство є лідером з виробництва не лише консервації «Ніжин», а й солінь в оптовій та індивідуальній упаковках, розрахованих на кінцевого споживача, під ТМ «Грінвіль».
Асортимент наших солінь доволі широкий. Це і традиційні квашена капуста, огірки, томати, а також салати по-корейськи, морська капуста. Найновішим напрямком діяльності є виробництво чищених сирих та варених овочів.

– Які головні фактори забезпечують лідерство заводу серед переробників овочів?
– Нині працювати непросто в усіх напрямках бізнесу, а особливо якщо це виробництво продуктів харчування. Тут важливо все: сировина, обладнання, персонал, якість та наші споживачі.
Основну частину сировини для переробки отримуємо з власних господарств. У минулому році, наприклад, мали з цим великі проблеми у зв’язку з окупацією. Наразі їх вдалося майже повністю подолати.
Щодо якості сировини, то на заводі до неї пред’являються жорсткі вимоги. Якість сировини, готової продукції контролює власна сертифікована лабораторія.
Для належного зберігання сировини наше підприємство забезпечене достатньою кількістю складських приміщень, які дозволяють зберігати овочі з дотриманням необхідного температурного режиму, вентиляції тощо. Не кожне підприємство має таке забезпечення.
На виробництві використовуються одразу декілька окремих сучасних і високотехнологічних ліній обладнання: лінії консервування для маринадів, для салатів, для ікри. Також в активах заводу лінії для засолювання і пакування солінь та салатів, лінії для очищення та пакування овочів, автоклав для приготування варених овочів. Все заводське устаткування придбано в найкращих виробників Європи та України.
Ще одна з надважливих складових злагодженої роботи будь-якого підприємства та його успіху – це його персонал. Нині на Ніжинському консервному працюють більше 50 співробітників зі стажем на заводі від 10 до 25 років. Уявляєте, які вони мають знання та досвід?! Ми пишаємося і дякуємо кожному нашому працівнику за їхній внесок у спільну справу.
Також хочемо подякувати кожному споживачу, який біля полиці магазинів серед безлічі товарів обирає наші торгові марки «Ніжин» та «Грінвіль». Ми беззаперечно працюємо для вас. І хочемо, щоб від нашої продукції ви отримували задоволення і користь.

– Якщо запитати у ніжинців, чи споживали вони сьогодні овочі, то, скоріше за все, почуємо стверджувальну відповідь. Нині все більше людей включають їх у свій раціон. Здається, це стає модним…
– Згідно із затвердженими МОЗ України «Рекомендаціями щодо здорового харчування дорослих», фрукти та овочі мають складати близько половини добового раціону. Рекомендується варіант споживання овочів для дорослої здорової людини – 400-500 грамів.
Наш завод може покривати потребу споживання традиційними овочами у вигляді готової овочевої консервації, солінь, варених та у перспективі — сирих чищених овочів для подальшого приготування.
Є глобальні світові тенденції, які впливають на розвиток ринку овочів в Україні: здорове харчування та здоровий спосіб життя взагалі, збільшення прихильників вегетаріанства та веганства, пришвидшення темпу життя, тобто скорочення кількості часу на домашні справи, зміна смаків та вподобань споживачів. Крім того, зростає кількість працюючих жінок, які не хочуть та і не вміють консервувати, солити, квасити, але мають відповідальність за здорове харчування своєї родини.
Ці тенденції ми вже спостерігаємо багато років, наприклад, із появою та розвитком пропозиції готових страв тривалого зберігання та відділів кулінарії у продуктових мережах.
Виробництва змушені розширювати свої горизонти і створювати щось нове і цікаве для споживача та бізнесів. Категорія овочів — не виняток.
Уже не один рік ми співпрацюємо з найбільшим українськими продовольчими мережами по напрямку варених та сирих чищених овочів для кулінарії.

– Чи плануєте найближчим часом нову пропозицію для споживачів?
– Так. Наразі плануємо запустити лінійку сирих очищених овочів під торговою маркою «Грінвіль» в вакуумній упаковці до 500 грамів. Це будуть традиційні українські овочі, тобто картопля, морква, цибуля, буряк у варіантах нарізки та набір овочів для борщу.
Також найближчим часом на полиця супермаркетів з’явиться готовий український борщ та розсольник під ТМ «Ніжин» в скляних банках. Для споживання все буде просто: додати бульйон чи воду, закип’ятити — і смачна перша страва готова!

Хочу також нагадати про такий наш продукт, як варений буряк ТМ «Грінвіль», який вже кілька років на ринку України, але відносно новий для споживача.

Якщо можна, ще трішки розповім про технологію приготування варених овочів, щоб споживачі зрозуміли.
Насправді їх не варять у котлах і не укладають потім у пакети, як дехто собі уявляє. Овочі миють, чистять за допомогою машин, за потреби дочищають вже вручну. Далі упаковують в поліетиленові пакети та вакуумують. Потім упаковки закладають в автоклав для стерилізації. Можна сказати, що таким чином овочі готуються на пару.
При такій обробці максимально зберігається користь овочів. Вакуумна упаковка дозволяє зберігати продукт без впливу зовнішнього середовища.

– Підсумуйте, у чому ж переваги вашої продукції.
– Наша продукція виготовлена з якісної української сировини; уся продукція проходить лабораторний контроль; на заводі використовуються традиційні технології та рецептури.
Споживачі економлять власний час, який можна використати з користю, тому що ми пропонуємо асортимент готових овочевих страв, таких, як соління, консервація та варені овочі, а також асортимент сирих чищених та нарізаних овочів для приготування. Вакуумне пакування дозволяє зберігати продукт тривалий час. Наприклад, для варених овочів це 60 днів.
Господині не мають клопоту з очисткою овочів, миттям, з брудом та запахом від варіння.

З консервації можна робити стратегічні запаси, адже її термін зберігання 2-3 роки, що зараз вкрай важливо.
Ніжинський консервний завод пропонує овочеві рішення на будь-який смак.

– Пані Тетяно, дякую за розмову. Хай плани керівництва щодо розвитку заводу втіляться у життя! Разом до Перемоги!

Автор: журналіст сайту Nizhyn Post Валентина Савчук