Овочеві рішення від НКЗ
28.08.2019 у Києві відбувся IV щорічний Форум «Агромаркетинг 2019».
У блоці «Тренди агромаркетинга» мала честь виступити директор з маркетингу промислового блока
Фоззи-Фуд Ярошовець Анастасія, яка відповідає за напрямок маркетингу, у тому числі і діяльність Ніжинського консервного заводу.
У своєму виступі вона презентувала «Овочеві рішення від НКЗ» у ракурсі продуктового лідерства та іновацій.
У рамках доповіді Анастасія зробила акценти на тому, що:
- Згідно сучасних європейських трендів змінюється культура споживання овочів: зростає тренд здорового харчування, зростає кількість послідовників веганства та вегетаріанства, скорочуються відділи кулінарії у супермаркетах, збільшується доля полиці готових продуктів.
- Споживання овочів у Європі, згідно рекомендацій органів охорони здоров`я, значно перевищуэ фактичне споживання овочів українцями.
- Тотальна зайнятість людей та недостатність часу призводить до спрощення побуту та використання готових рішень.
- Технологія приготування нової лінійки варених овочів на НКЗ дозволяє зберігати всю цінність продукту.
Тобто ринок варених овочів України, на думку Ярошовець Анастасії, має величезний потенціал і тому саме в цьому напрямку і планує свій розвиток Ніжинський консервний завод.
У цьому році НКЗ вже презентував споживачам кілька новинок з лінійки варених овочів ТМ «Грінвіль»: буряк, моркву і кукурудзу.
І тому тепер Ніжинський консервний завод може запропонувати своєму споживачеві овочеві рішення на будь-який смак:
консервацію від ТМ «Ніжин», соління, салати по-корейськи, морську капусту та варені овочі від ТМ «Грінвіль».
Продукція НКЗ здатна в значній мірі забезпечити овочевий раціон будь-якої української родини та кожної людини, якій від 0,5 до 99 років.
Обирайте свої овочеві рішення від Ніжинського консервного заводу!