Бізнес-зустріч від команди «МОЯ ТОРГОВА ГРУПА» – “MY SUPPLY CHAIN POWER: 2016. Індекс сили для директора ланцюга поставок».

24 березня у Києві відбулася бізнес-зустріч “MY SUPPLY CHAIN POWER: 2016” на тему «Які техніки краще використовувати для планування та збільшення ефективності використання часу, розуміючи, що ми у ланцюгу, а не на іншій ділянці бензнесу».
Активну участь у підготовці заходу як наставник та експерт прийняв керівник відділу логістики «ТД «Ніжин» (Fozzy Group) Володимир Філоненко.
Володимир поділився своєю думкою щодо управління часом у ланцюгу поставок: «Бізнес-процеси та специфіка діяльності торгівельно-виробничої компанії самі розділяють час керівника ланцюга поставок на певні відрізки. Сезонні піки продажів, виробництва, річні, піврічні, квартальні бюджети, підведення річних підсумків та ін. – зазвичай із року в рік відбуваються приблизно в один і той самий час. Планування стратегій, глобальних процесів, підготовка до нових сезонів у більшості випадків відносяться до певного періоду.
Важливі задачі та точки пожежі будуть виникати у будь-які періоди, незалежно від сезонності та бізнес-процесів компанії. Але підхід до їх вирішення може бути різним, від правильного визначення пріоритетів до делегування задач співробітникам підрозділу.
Точки пожежі потрібно не просто гасити, але й попереджувати їх появу, аналізуючи причини їх виникнення та розробляючи засоби їх профілактики у майбутньому. Важливі задачі потрібно вирішувати, використовуючи відоме правило: 20% задач можуть принести 80% результату. На ці задачі потрібно виділяти спеціально підготований час. Та навпаки, 80% задач не дають потрібного результату, але обов`язково займають значну частину Вашого робочого часу».
Ефективне рішення, що зменшує кількість «проблем» – це систематизація та автоматизація процесів. Чим менше процесів контролюється вручну, тим більше вільного часу на управління всією системою, розробку покращень та навчання.
Важлива порада: Час від часу подумки абстрагуйтесь від своїх задач, погляньте на них очима іншої людини, власника бізнесу, СЕО, клієнта та ін. Рішення багатьох питань здасться вам простим. Це також допоможе відкоригувати стратегію, стати на потрібний напрямок, коли щось іде не так.
Дякуємо всім учасникам та партнерам за активну позицію!

Відділ маркетингових комунікацій ТД «Ніжин»